Demontaż
• Demontaż wrzeciona
• Kontrola układów wrzeciona (elektryczny, hydrauliczny, pneumatyczny)
• Analiza uszkodzeń
• Pomiary cześci składowych wrzeciona
• Przygotowanie raportu technicznego
• Przygotowanie kosztorysu naprawy
Pomiary
• Pomiary wszystkich części składowych w klimatyzowanym pomieszczeniu niezbędnych do określenia zakresu regeneracji uszkodzonych części lub części których wymiar znajduje się poza tolerancją.
Obróbka, szlifowanie uszkodzonych części
• Szlifowanie czoła siedzisk łożyskowych.
• Szlifowanie wykańczające siedzisk łożyskowych (po chromowaniu)
• Szlifowanie wykańczające stożka gniazda narzędziowego (po chromowaniu)
Naprężenie łożysk
• Kontrola siły sprężyn napinających łożyska
Wyważanie
• Wyważanie wszystkich części obrotowych przed montażem i wystawienie stosownego protokołu z operacji wyważania. Podczas docierania ułożyskowania wykonujemy ostateczne wyważenie dynamiczne wrzeciona.
Montaż
• Kontrola i pomiar wszystkich części wymienionych lub poddanych obróbce podczas naprawy/regeneracji.
• Czyszczenie / mycie wszystkich komponentów wrzeciona
• Montaż mechaniki i okablowania elektrowrzeciona
Docieranie/testy
• Docieranie/ test wrzeciona wykonujemy w klimatyzowanym pomieszczeniu, na specjalnym stole testowym wyposażonym w odpowiednią aparaturę rejestrującą na bieżąco poziom temperatury i drgań.
• Skomputeryzowane docieranie/test w klimatyzowanym pomieszczeniu podczas którego rejestrowane są dane dotyczące prędkości i uzyskanego poziomu temperatury i drgań.
KONTROLA MECHANICZNA
• Kontrola bicia gniazda narzędziowego
• Kontrola bicia na trzpieniu 300mm
• Kontrola siły zacisku narzędzia.
• Ustawienie encodera i sensorów systemu zacisku narzędzia
• Kontrola i rejestracja parametrów elektrycznych silnika